Sverige i mysmood

OJOJ, verkar visst som om hela Sverige myser lite extra den här helgen. Nåja, det är ju trots allt första advent och allt så jag ska inte vara sämre jag. Var hos Carina & Meshan och myste igår och ikväll ska jag till Majsan för mys och lite julbak :D WEI! Men jag kommer inte gå så långt som så många andra och säga att jag längtar efter snön, nej där går gränsen. Älskar det ljumma vintervädret :)

 

Hittade lite bilder från december 2009 när jag och Maja åkte hem hit precis när jag fått reda på att jag skulle få flytta hit fast jag hade inga grejer här. Vi köpte bara med oss en korv med pepparkaksdeg och mjöl, MYS!

 

 

/Js

 


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Hej! jag kollade i dina tidigare arkiv och såg bilder på massa söta barn från när du var i afrika.

Jag är adopterad från afrika och skriver en bok om att vara annorlunda, och aldrig se ut som alla andra (umgås i stortsätt bara med svenskar) och skulle jättegärna vilja använde en av dina bilder som mitt omslag. Undrar om det är okej. du får jätte gärna höra av dig till mig mejl!

tack på förhand! bokprojektet avslutas om en dag, så ett snabbt svar hade varit guld värt. förstår om du inte vill, men värt att försök :) kram.

2011-11-29 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0