The Art of Flight

Fy fan vilken bra kväll igår!! :) Jag skulle ju få gå på The Art of Flight som skulle visas på Cosmonova. Jag hade inga förväntningar överhuvudtaget. Men sen så möter jag Björn som säger att det var Travis Rice som gjorde filmen vi såg för 3år(!!!!!) sen och då minns jag hur lyrisk jag var efteråt och sa till Maja att vi kommer vilja bli snowboardproffs efter det här. Men vi skämtade ändå när vi satt i stolarna och väntade på filmen att vi kunde ju passa på att ta en powernap under filmen så vi skulle orka efterfesten. Men innan introt var slut var jag redan höjdrädd och sjukt imponerad. Sen satt både jag och Maja och blev helt sålda!! Sjukt häftig film!! Jag vill också åka snowboard!!! :D

 

Se när Travis Rice (som någon sa...) KÖR SKITEN UR BERGEN! Hahahaha!

 

Filmen gjorde oss bara ännu mer taggade på efterfesten, som ägde rum på Sturecompagniet. Där bjöd (som vanligt känns det som) Adam Tensta upp till dans. Mycket trevligt! Tack Åsa!

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0