Such Great Heights

Blev helt slut efter jobbet! Åkte hem, lagade god mat, tände ljus och bara la mig i "soffan", tände rökelser. Så nu ligger jag nerdassad i någon form av ljushav med doften av rökelser och lyssnar mig högThe Postal Service. Det var längesen och jag hade glömt bort hur bra dom är och hur magisk "Give up" albumet kan vara när man slår på det humöret.

 

"They will see us waving from such great
Heights, 'come down now,' they'll say
But everything looks perfect from far away,
'come down now,' but we'll stay..."

 

Underbara nördar

 

 

Nu ska det sovas! Saknar ändå jobbet redan... tur att man ska jobba hela lördagnatt iaf :)

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0