Lördag

Helludär! Ligger i sängen och försöker sova, men det är inte det lättaste att göra på beställning, speciellt när man inte är trött. Har tittat på Extrem Home Makover istället (grinat helt sjukt mycket). Vill ju vara så pigg som möjligt till jag ska upp till jobbet. Idag börjar jag kl 18... och jobbar sen HELA natten. En annorlunda tid, men det blir så när monteringarna i ljusgården måste ske när varuhuset är stängt. Och det här är inte vilken montering som helst. Det är nämligen den stora julgranen som ska upp :) Så går du förbi stora entrén till NK inatt så får du vinka in till oss!

 

Igår kom Malin hit, passade på att utnyttja hennes superexpertis för att göra världens göttigaste Tacoaj :) Vi hade en lugn kväll med idoltittande (rätt person som åkte, tack!) och mys.

 

Just det! Kom just på att jag är världens lyckligaste också! Har ju nämligen gjort mig fri från plattången genom att ha gjort en rakpermanent! FANASTISKT! Tänk att bara kunna gå ut ur duschen, låta håret torka och inte se ut som ett lejon i huvet!! :D Kommer spara MÅÅÅÅÅNGA timmar och hårstrån på att slippa platta håret. Låter kanske som en skitsak i många människors öron men då är det bara på er som aldrig behövt platta håret två ggr om dan!!! :D

 

Nu ska jag fortsätta böla till det här programmet, hopplöst!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0