NKs julgran

Är ju en sån person som inte kan somna om när jag väl har vaknat. Det var med sarjade händer och fingrar som jag fumlade fram mobilen för att se att klockan bara var 11. Så kl 11 vaknar jag och denna söndag kan börja, trots att jag kom hem kl 4 efter 10 timmars jobb med NKs julgran. Jag vet inte hur många ljusslingor jag njöt på de där jävla gilangerna men från händerna att dömma så blev det endel, var ju ändå typ 3-400st... Men jag är ändå så glad att jag var med. När man har så underbara medarbetare är det svårt att tappa humöret trots den lite annorlunda arbetstiden :)

 

Vi hade Jonas med oss, som är akrobat, för att kunna klättra på de höga höjderna och stå på pinnarna inne i granen, utan sele! En galen man!

 

Nååååågra av mååånga gilanger...

Ulf - the man!

 

Julgranen är placerad över era huvuden i NKs ljusgård (sen stora "hallen" innan för den stora entrén.) Nu tycker jag att de är eran plikt att gå dit och njuta av den. Ni fattar inte vilket jobb det ligger bakom den! :)

 

Nu ska jag titta klart på "Så mycket bättre"-reprisen och gå upp ur sängen och åka in till slussen för att möta Maja för en lunch och en mysdag som börjar på Fåtöljen.

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0