"Kring vattnet"

Jag och Carina hade verkligen en fantastisk tur kring vattnet. Turen går från Mariatorget till stadshuset, längs norra mälarstrand, genom rålis, upp på västerbron och så hela södra mälarstrand tillbaka till Mariatorget. SÅ SKÖNT! Strax under milen och jag klarade att jogga nästan hela tiden. Det var egentligen inte meningen, men vi hade sånt bra flyt så det kändes som om jag aldrig ville sluta. Det hjälpte verkligen att vägen man springer är så vacker, att Stockholm är så vackert och att man hade ett så härligt sällskap som peppar och tillsammans inspirerades vi av alla hundratals(!!) andra joggare. Underbart! :)

 

På väg hem pratade jag med Maja och när jag kom hem tog jag en lång dusch innan jag avnjöt middagen jag redan lagat innan jag åkte till Carina. Livet är bra skulle man kunna säga :D

 

Carina på språng över västerbron med fantastisk utsikt :)

De här gör vi om!

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0