Livet är häftigt

Älskar känslan av att känna att allt flyter på. Älskar jobbet, alla fantastiska människor jag har runtikring mig som inspirerar mig på olika sätt varje dag och allt som händer den närmsta tiden men också allt som hänt den senaste tiden. AAH, jag bara njuter och tar långa djupa andetag för att suga kraft från varje sekund jag känner såhär. Kan vara bra att spara till ett annat tillfälle då allt detta kan kännas som bortblåst.

 

Om jag hade haft samma känsla som jag har nu för något år sen, eller kanske månader sen så hade jag blivit mer ångestfylld än glad. Jag hade bara undrat vad som var fel och när det stora bakslaget skulle komma. Men jag har märkt att om jag tänker så är de klart att man kan komma på något som är dåligt coh då kommer också bakslaget mycket snabbare. Varför inte bara se till känslan nu och passa på att njuta av den? Superklychigt jag vet, men så sant!

 

Älskar att uppskatta livet och vara sådär löjligt positiv :)

 

 

Ikväll har Jennifer, Martina och Viktor varit här och haft ett tradiotionellt tacomys. Imorgon ska jag till Stampen i gamla stan och titta på Albin och hans band. Ska dit med Matilda och förhoppningsvis några andra efterlängtade från Drottninggatan, KUL!! :D

 

Ojoj, 29min försenad här ;P

Nighti!

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0