lör-sön

Fick till en trevlig och riktigt god middag igår, uppskattat sällskap också :) Men de här med att hålla sig, intala sig själv att man inte vill gå ut och istället stanna hemma gick väl sådär.. Men blev iaf en mycket lugn utgång till Vassa Eggen. Trevligt ställe tycker jag, dock ganska mycket folk igår. Va ju knökat överallt iofs.

 

 

Idag har jag sovit suuperlänge och inte hunnit göra så mycket mer... Snart ska jag möta upp Issi för en promenad (är det bra väder?!) och sen ska jag på bio med Majsan :) BRA söndag helt enkelt.

 

Älskar att Carl fixade min dator igår också. Nu kan jag spara över 12 000 bilder till!!! WÖÖW!! Och opera går som smort, fantastiskt!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0