Underbara liv

Igår blev jag bjuden på en riktig matupplevelse på resturang B.A.R. Verkligen ett ställe att rekomendera!! GÖTTANS! Blev ju inte sämre av att jag hade Åse och Håkan som till bordet. Såå mysigt :D Tack för allt igår!


                 



Idag har dagen börjat med att jag fått massa guldstjärnor!! :D Jag älskar dom! WEI! Och fler ska det bli. (missade 12st den här gången... så några att ta igen.) Bra start på en fantastisk helg helt enkelt. Ikväll ska jag få hänga med syskon och pappa, käka tacos och ha riktigt svennebanan fredagsmys! Perfekt!

Imorgon åker jag till Uppsala och Malin. Får se vad vi hittar på, om jag känner oss rätt så slutar det nog med något minnesvärt iaf ;P



/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0