Londonlover

HOOONEY I'M HOOOOME !!

 

Även om jag har haft fyra fantastiska dagar i London så är det inte mycket som slår känslan av att komma HEM. Älskar den känslan!

 

Vi har bara shoppat en massa (eller ja, försökt shoppa en massa iaf), strosat runt i fantastiska områden och försökt gå ut på bra klubbar, hahah! Är inte lätt att veta vart man ska gå när man är ny i en stad. Taktiken att följa efter snygga människor och se vart dom ska funkade inte skitbra, hahaha!

 

Ena kvällen slutade vi i en musikstudio med några isländska musiker som producerat bl a white lies och Pete Doherty... och den andra kvällen hamnade vi på en klubb som satte både mig och Linda i chocktillstånd. En fyra våningar hög klubb med sjukt mycket folk och ja... inte riktigt de folket som vi gillar att hänga med, om man ska uttrycka det milt. Klubben hette One...

 

Efter sisådär 2,5år fick jag också träffa Danko eller Nicklas som jag ofta glömmer bort att han också heter. Det fanns såå mycket att prata igen! Så vi fick en lång och mysig kväll som började i Covent Garden och slutade i Camden.

 

Fantastiska Brick Lane och dess unerbara konst

FinLinda

På väg ut

 

Resten av bilderna (som bara är tagna med Iphonen, önskar jag kunde släpat med kameran) finns på Facebook ;)

 

Nu ska jag äta gröt och få en ny bra bas i magen efter de här dagarna, gött för mig!

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0