Måndag

Fick en trevlig överraskning medan jag stod och lagade mat av att det ringde på dörren. Reagerade först med att bli livrädd. Vem plingar på dörren, och NUU???!! Men det var Viktor som hade vägarna förbi :D Så trevligt med lite spontant besök sådär. Och maten var ju på spisen så då blev det lite trevligare att äta också, perfekt!

 

Så tack för besöket :)

 

De blev mycket prat om att vara stark, stjärntecken och massa annat som får mig att vilja tatuera hela mig.. typ.. iaf EN till. Åååå jag vill, jag vill, jag vill!! :D

 


 

Fastnade nu vid Ewouts blogg (mannen som driver stället jag volontärade på i Tanzania). Blir både glad och ledsen när jag läser bloggen men mest av allt vill jag åka tillbaka till alla underbara barn. Och Justin som vill bli läkare och ska få åka till Tyskland, åååå jag blir så glad :D

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0