5 sep 2009

Roligt att gå tillbaka några år och se vad man gjorde då... Det här gjorde jag får 2 år sen den 5 september:

 

"Blev en tuff match på F12 igår... Först en sjukt seg kö, sen när man väl kom in ville man typ inget annat än ut. Det var så läskigt mycket folk, det gick verkligen inte att ta sig fram! Var tvungen att hålla i mig i ett bord när vi dansade för att inte bli nertrampad.. nej, ingen höjdare. Vi kanske skulle hängt med till Debaser iaf. Men men, jag hade en kul kväll med mycket skratt ändå! :D

 

"jag vill bara hälla min öl i huvet på någon, kan jag inte bara få dränka nån?!" Maja

 

Hej då F12, tack för den här sommaren!

 

 

Hej hej massa skratt och flumm på en "påskbänk"

FAVORITS!

Maja och hennes jävla staty som hon skulle posa med hela tiden!

sjuukt nöjd :P

 

 

Hahaha! Kvällen avslutades med en Calzone med pesto för Maja (som sen mest satt på hennes klänning och skoja inte att vi fick höra det heeela vägen hem), en Brownie för mig och en påse lakrits för Jennifer på 7 eleven! haha! YUMMII!"

 

 

Gillar Majas kommentar om att hon vill dränka nån d sin öl.. haha!

 

För precis ett år sen impulsköpte jag min Iphone! haha!! Vilket underbart år det har varit med den... Ilovern... <3 haha!

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: roomie

ååååå, HAHAHAHA!! fantastiskt!!!! jag gillart! när leker vi?!?!!? PUSS

2011-09-05 @ 22:08:57
Postat av: Svar till roomie

Hahhaa!! underbart!! Heelt jävla mosade verkligen, hahaha! Jag vill leka nu nu nu, saknar dig! kolla din mobil ;) PUSS!!

2011-09-05 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0