ÄNTLIGEN HÖST

Är det inte härligt när hösten kommer och alla tv-program börjar igen?! Älskar att titta på Idol och få in den där fredagsfinals-traditionen, hahahaa! Fast jag måste erkänna att jag verkligen inte är någon tv-tittare, men har har alltid tvn på i bakgrunden medan jag sitter vid datorn. Oftast har jag Spotify på, datorn i knät, tvn på ljudlöst, radion på mute (ifall jag tröttnar på Spotify-listorna är de lätt att bara trycka på ljudet) och såklart Iphonen nertryckt i handen.... HAHAHAHAAA!! Fy fan vad man håller på...

 

Aja, orka vara bitter över att sommaren är över, att man snart kommer ha glömt bort hur det känns att gå ut i bara tjocktröja en sommarkväll, att jag kommer få ta in balkongmöblerna om nån vecka, att alla uteserveringar bommar igen för i år och att brännan från sommarens semestrar redan är ett minne blott. Nej, allt mys och att shoppa höstens mode väger upp. ÄNTLIGEN HÖST!! ;D

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0