Londoncravings... igen!

Från lugnet på landet till stan och får värsta London-suget på länge! Har lusläst ELLE idag och fick massa inspiration. MÅSTE bara MÅSTE dit NUUU! Meddelande min kära Londonkompanjon om detta snabbt och fick som svar att hon rensar garderoben. Vilken underbar idé!! Fick sjuk lust att rensa garderoben, ut med allt jag inte använder (eller tror att jag änvänder) så att massa nya fina favoritplagg får plats istället.



Ååå, jag måste typ göra en spellista för garderobrensningen. Tänker mig låtar i Dreamgirls-stil, den skivan har ju Roomie fått mig att älska att städa till :) Hahaa! Övertaggad tjeeej??!!!








FANTASTISKT! :D Hahaha!






Ikväll ska jag träffa Maja, ska få hjälp att bättra på färgen på huvet igen :)


Åå, de känns som de va längesen jag gjorde såhär. Men nu ska jag vara sådär bestämd igen! Det här kommer bli en tuff vecka och just därför bestämmer jag mig för att den kommer bli helt fantastisk! Ska finna en balans av allt, inte låta någon trampa på mig och bara göra precis så som jag vet att jag ska göra. Inga ursäkter för någonting!!! :D Kommer ju bli helt fantastiskt kul!! WEI!!


Nu ska jag återgå till min filt och läsa jeansbilagan till ELLE, WÖÖÖÖÖW!!! :D


/Js


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha!



Alltså jag har rensat bort typ halva garderoben. Tänkte att jag ska testa att sälja lite "bra" saker på Judits. Få lite pengar du vet...

Grymt skönt att rensa lite i alla fall!

Jag vill oxå till London nu ju....

Snart!!!

Roliga bilder, många minnen... HiHi!



Kram

2011-09-26 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0