Måndag

Jag blev så ivrig på det här med garderobsrensning att jag fick lov att börja lite här ikväll. Och tur var väl det, skönt att ha Maja här som är lite hård och får mig att slänga saker jag faktiskt inte använder. Har bara börjat men det har redan blivit en överfull ikea-kasse med gammal skit jag inte använder. SKÖNT! (även om de gör lite ont i hjärtat att slänga saker där de sitter mycket minnen i... kanske visar några exempel imorgon)

 

Ja, nu kanske jag tjatar lite om denna svamp, men jag har även rensat svamp denna eftermiddag. Så knäpp men harmonisk måndagsgöra :) Blev 5st stora påsar fyllda med kantareller till frysen :) GÖTT!!

 

 

 

Har också färgat håret. Men vad är det för lur med att skriva "ljusbrunt" på förpackningen? Pyttsan! ;P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0