Godspeed

Vincent Pontare är väl ingen man har lyssnat på stenhårt precis.. dock kunde väl ingen missa hans hit "Miss blue". Men nu har har kommit med ett sprojlans nytt album där han sammarbetat med John Engelbert från Johnossi. Jag har råkat haft de albumet på i lurarna nu sen kl. 8:15 i morse. Jag älskar de inte, men de är skönt. Typisk sån där musik jag skulle kunna hört på JC när jag jobbade där. Har inte fastnat för någon speciell låt, de flyter mest ihop, men absolut värt att lyssna på :)


Nya plattan heter "Godspeed"

                         



Nu ska jag snart på forum igen, den här gången om självkänsla/självförtroende. Efter det blir det obligatorisk fika, wish me luck!!!


/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0