Landet

Vilken härlig rehab helg det här har varit! Först mys ute i Vaxholm hos kusinerna och sen en tripp till Virsbo och pappas landställe. Ibland kan det bara vara så skönt att komma ifrån stan och allt. Skita i alla sina rutiner och bara andas skog och lyssna på tystnaden :) Den här helgen var det nästan ett måste för mig.

 

 

Hade en sån mysig lördagskväll! Började med att rensa massa svamp, som de plockat under dagen, framför brasan. Sen var de dags för göttig grillad kyckling.

Till efterrätt råkade jag och Kicki baka världens godaste äppelpaj :)

Självklart är det äpplen från eget äppelträd.

Mysigt att skippa datorn för ett tag och istället ha Sveriges radio brusande i bakgrunden.

 

 

I förmiddags ville jag också hitta lite egen svamp att ta med hem. Converse är ingen hit i skogen så jag fick låna pappas skor. Lite stora.... men torr va jag :D

Och svamp hittade vi!!!

MASSA SVAAMP :D

 

 

Fick sedan rensa svamp till förbannelse! Ändå fick jag med mig en stor kasse orensad svamp. Smörstekte lite nu dirket när jag kom hem som jag hade ner i köttfärssåsen. Såååå gott :D

 

Nu känner jag mig så himla lugn, det här var en av de bästa impuls-idéerna jag fått på länge! Landet is the shit ;P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0