Garderobrensning = Separationsångest

I förrgår började ju jag min stora garderobrensning. Jag fortsatte lite igår och ojojoj vilken separationsångest. Vissa kläder sitter de liksom för mycket minnen i för att jag ska kunna slänga dom. Blev lite nostalgisk av allt de här och var tvungen att titta igenom min externa hårddisk och rota fram lite gamla bilder på kläder jag hade svårt att slänga/ge bort.

 

Den här tröjan älskade jag även om jag bara använde den ett par gånger.

Har min favoritbild på väggen inramad, där har den här tröjan, bilden är från samma kväll som den ovan.

 

Hahaha! Turkos kiss-t-shirt... jag vet!!! Men jag gillade den här också.

Plus att jag hade den på en mycket speciell dag på Arenan då bl a den här bilden togs.

 

Åååå, bara för att jag hade den här i Tanzania.. <3

 

Har haft alldeles för många roliga utgångar i den här tröjan!

 

Men man måste väl lära sig att fina minnen inte sitter i kläderna utan i huvet... Har ännu inte tittat i lådorna under sängen... jag vet att alla mina sjalar ligger där. Säkert uppemot 50st. Kunde inte gå utanför dörren utan en föut. De kommer bli hårt att göra mig av med några av dem. Så de för bli en annan dag.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0