Världens bästa Kräftskiva

Vilken fantastisk helg det här har varit! Att åka ut utanför stan med bra människor och god mat var verkligen precis vad som behövdes. TACK Michel för gästvänligheten och alla andra för att ni förgyllde denna helg :D

 

Innan vi tog med oss Boulväskan ner till vattnet och njöt av hur fint Torö var så var alla snabba ut i köket för den kylda ölen och kokta korven.

Grabbarna chillar med varsin bira medan damerna skär sallad ;P

Ingen perfekt kräftskiva utan snaps med tillhörande grimarsering!

Andreas blåser ut hjärnan... 
HAHAHHAAAA !!!

Natt/spökvandring ner till bryggan... olika med minnet av det här....

Känns.... bra(??) att de här är den sista bilden jag har från kvällen.. HAHAHHAA!!

Kommer ihåg nu när jag tittar på bilderna att jag bad Christian posa som en sjöjungfru på stenen, lyckas han??!! hahahahhaha!!!

 

En grym kväll som jag lever länge på! Längtar redan tills på lördag då de blir en liten annan typ av fest men med nästan samma gäng :) Tack än en gång!!

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0