5 april 2010

Det är så roligt med en blogg, att man kan gå tillbaka i tiden och se vad man gjorde för precis 1 och 2 år sedan.. Har tagit mig en liten nostalgitripp här nu. Det här gjorde jag för 2 år sedan, alltså den 5 april 2010:
.

Det är så här det ska se ut nu, VARJE DAG... nästan iaf! 

Afterwork på uteserveringen på medis är svårslagen, speciellt med det här vädret och alla underbara personer :DEn gång till i veckan innan jag åker??!!!


Myys Myys Myys
Poppig till Hoffmaestro
Popping till Hoffmaestro

Viktor och Roomie myys

Anna och Issi myys 

Har aldrig sett en mysigare syskontrio. SÖTASTE!! 
Ni får mig att sakna min syskon supermycket....


.
.
Idag är det tyvärr lite väl kallt för en uteservering, även om solen skiner. Men till söder ska man ikväll iaf. Men till Lilla Hotellbaren för att lyssna till Albin och hans band Albin and the Honky Tonk Express. Det blir alltså en helt fantastisk countrykväll :) GÖTT!
.
Nu är man långledig också. Halvdag idag och ledig tills på tisdag. Fab!
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0