fredagen den 13:e

Trots att det var fredagen den 13:e i fredags så fick jag verkligen en bra dag! Kunde nog inte önskat mig så mycket mer. Klarade nämligen steg 1! Och om man klarar det är det nästan säkert att man klarar steg 2, vilket känns så otroligt bra och jag är stolt över mig själv. Den 16maj kan jag alltså vara helt godkänd, känns helt sjukt och jag blir rörd av att bara tänka på det. Då kan ni räkna med festligheter på Hornstull!! :D
.
sant
.
Igår var jag med Frida hela dagen, så mycket att catcha up! På kvällen åkte jag med Maja hem till Tim och Maria där de var vinmys. Jätteskön kväll som slutade på Lilla Hotellbaren tillsammans med skåningarna.
.
Tänker inte nämna de vidriga värdet som var igår utan istället glädja mig åt de som är idag. Blir nog att promenera milen runt vattnet idag, men nyfunnen musik i öronen, underbart!
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0