Lördag

Fanfanfan! Är sämre idag, kraxandet blev bara värre och värre och att gå ut en sväng igår kanske inte var världens mest briljanta idé... Men jag tog det lugnt, hängde på Bauer med Maja, Linda, Carro o Emelie och sen vidare en sväng på Ljunggren tills jag inte orkade anstränga stämbanden mer. Vaknade 06:30 och har inte kunnat sova sen dess... Tur att jag hade en bok att läsa ut och att Bring it on again gick på tv :)
.
Har också tittat på den här videon (Tack Jennifer för tipset) lite nya klänningar till i sommar?
.
.
Nu ska jag fortsätta lyssna in mig på Gavin DeGraws två senaste album, gillar de mer och mer, inte minst efter konserten :)
.
Ska ligga inne och vila halsen hela dagen och bara se fram emot att få komma ut ikväll istället, då jag ska på Hamilton med Angelica och Alex, MYS!
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0