Intimt med Sting

Min härliga shoppingsöndag fick helt plötsligt en mycket överraskande vändning...
.
Jag hade ett maratonsamtal med min kära syster när Meshan messar att jag ska ringa honom. En timme senare har jag lagt på med Fanny och jag ringer upp Meshan. Då frågar han om jag vill gå på Sting med honom och Carina. Ja, varför inte säger jag och frågar när han ska komma till Sverige. Då säger Meshan: "Konserten börjar om 2 timmar!" OOOOKEJ!! Han ger telefonen till Carina som förklarar att hon fick tre biljetter gratis av en vän tidigare under dagen och att de bokat bord på Wagamama om en kvart. Jaha, de va bara att kliva upp ur vilopositionen, byta om, sätta på klackarna och slänga sig iväg.
.
Hann med en jättegod middag innan konserten började. Den ägde rum i det nya hotellet Radisson Blu Waterfront Hotel precis vid centralen. De hade en liten konserthall så vi var inte ens tusen pers där, mycket trevligt! Vilken underbar söndag det här blev helt plötsligt. Inte varje dag man går på en intimspelning med Sting lite sådär spontant och gratis :)
.
Här är lite klipp från kvällen
Den här får mig att minnas en helg för herrans massa år sedan då jag hjälpte till att måla om ett pojkrum i Varggårn :)
.
.
Tänker bara på Guitar Hero :P
.
Tusen tack för ikväll!!!!
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0