2011 - Del 1 - Då allt förändrades

Tänkte försöka sammanfatta året som gått. När jag börjar leta mig igenom året med hjälp av bilder inser jag att det här året kan vara det längsta, mest händelserika och viktiga året någonsin!

 

Året började ju såklart på nyårnatten...

 

En av årets största förändringar kom redan i januari.

2011 var året då jag lämnade trygga, älskade JC bakom mig och fick jobbet jag bara trodde jag kunde drömma om.

 

Sen blev det mörkt, rätt så kolsvart faktiskt. Men tog snabbt mig själv i örat, sparkade mig själv i baken och valde att få en bättre framtid. Tog därför det enorma elefantklivet och bestämde mig för att få det ännu tuffare ett tag, som en investering för framtiden.

Det var också i samband med detta jag lärde mig att vara med mig själv 100% och 24-7. När det blev för mycket rensade jag tankarna i målarböcker.

 

Har inte så många mer starka minnen från någonting som hände under våren, var en rätt så difus tid.

 

Några tårar fälldes sedan till den fantastiska kvinnan Adele som bjöd på en magisk show på Debaser.

 

 

2011 var året då jag lärde mig ett och annat om vänskap. Att man faktiskt kan välja vilka man umgås med och att man kan säga nej till såkallade "energisugare". Jag vill få ut någonting av att träffa mina kompisar. Och under året har jag verkligen uppskattat mina vänner mer än någonsin. Tack för allt utbyte, stöd och skratt!

 

 

I maj åkte jag och Linda till London för vårshopping. En underbar resa på alla sätt och vis :)

 

 

Sen kom sommaren, den underbara sommaren. Har så mycket underbart att visa från den, så den måste nästan få ett eget inlägg. Kommer senare :)

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Sannie

Tjolahopp tjolahej! Tävling om att vinna ett porträtt som jag ritar av :)



http://sannie.blogg.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Vad med vettja ^__^ trolololol

2012-01-05 @ 23:25:14
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Emelies Bilder.

Verkar som om ditt år varit fint!

2012-01-06 @ 00:25:59
URL: http://emeliesbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0