2011 - Del 2 - Så kom sommaren

SOMMAREN ÄR HÄÄR!

 

Detta betyder såklart mycket afterworksuteserveringar, häng på balkonger och iskalla drinkar. Ja,blev många utgångar denna sommar. Är så stolt över att jag hade så sjukt kul och hängde med på allt trots att jag inte kunde dricka en droppe alkohol. Var utan alkohol mellan april-augusti, nästan 100%, tror inte det var många som märkte någon skillnad. Fantastiskt!

 

Pepp inför sommaren från världens bästa helvette

 

 

Kära KusinFrida tog studenten och var så fin att stolta kusinen var tvungen att fälla en tår när de skrek sig hesa på trappan i Rättvik.

 

2011 var året då världens bästa, vackraste, underbaraste syster gifte sig med en lika bra Anders.

magiskt bröllop vid Älvmötet i Gagnef, en dag jag aldrig kommer att glömma. Såå mycket kärlek hela dagen och jag är så stolt att jag vågade hålla mitt tal och faktiskt tog mig igenom det trots lite snyft :)

 

Bestämde mig för att fira midsommar i Djurås hos syster och Anders. Var väl ett av årets bästa val för det resulterade i två av årets bästa veckor. Avslappnat och kravlöst fick jag hänga med helt underbara människor! Tänk att sånt är gratis!!!!

Älskar att kunna "inte bry sig"

 

Djuråsveckan fortsatte med en nykter Peace & Love festival. Sjukligt bra dagar, ser så mycket fram emot nästa år.

 

 

Sommaren är inte slut, har en semestervecka kvar. Den spenderades med tre helt fantastiska tjejer på Hvar. Bästa bästa resan!!!! Innehöll väl ungefär allt en tjejresa ska innehålla, behövs inga detaljer på det...

Waaah!! Ta mig tillbaka till värmen!!

 

I september, när man trodde att sommaren var över kommer två kanonfina dagar, precis de två dagar vi spenderade på Michaels hus på Torö. Blev en sjuhelvettes kräftskiva. En av de bättre kvällarna!

 

 

Då var sommaren slut och jag tackar för mig. Schit vilken bra sommar det var...!

 

(Nu, hockeyfinal! Jag lyckades hålla mig vaken, weeii)

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0