Bra vecka

God morgon lördag (redan). Vilket underbart slut på veckan. Hade en fantastisk kväll på NK AwardsBerns. Massa trevligt folk, dans, kram av MP, Riche och frieri av Kicken... haha!
.
På torsdagen var jag ute på Formex-mässan för att finna lite inspiration. Det var enormt stort och mycket samma sak. Letade efter något inovativt, något som inte är shabby chic eller robust trä/betong. Det mesta ser nämligen ut så, men om man verkligen tittar kan man hitta små guldkorn. Jag fastnade mest för en snygg streckad linje, ett bord med höga smala ben och en ihopsättning av flera ramar. Jag tycker det mest  är intressant att se hur varje varumärke presenterar sig i sin monter, själva prylarna bryr jag mig inte så mycket om, det mesta har man sett förr.
.
Josefin gick igång på mattorna
.
Igår blev en sämre eftermiddag räddad av att jag var jag på middag med Carro och Emelie hos Maja och ikväll kommer Malin. Var längesen vi gick ut ihop, så ikväll blire ALL IN!!! :D Brukar ju bara bli så när vi går ut...
.
Sist såg de ut såhär:
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0