NIKE - CHECK

NIKE FASADEN ÄR UPPE!!!! Äntligen! Känslan av att bara få det helt klart är obeskrivligt skön, lättnad! Och jag är faktiskt nöjd över resultatet men mest för att jag klarade av att få ihop en egen fasad :D Är också nöjd över att Nike från Holland var här i morse, tog mig i hand och tackade för ett fantastiskt jobb. Ska ta lite bilder och visa sen.

 

Gick hem tidigare idag, ver helt urpumpad. Önskar att jag kunde säga att jag tog en powernap eller att jag hade läst i den nya ELLE som damp ner i brevlådan idag, men jag gick och körde ett träningspass istället. Skönt nu efteråt iaf. Nu måste jag skynda och duscha och piffa. Ikväll är det NK AwardsBerns.

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0