Sjuk ...

Ja, man har väl lärt känna sin kropp ganska bra på de här åren. Visste igår att jag skulle vakna med feber och halsfluss. Vaknade inatt av att jag grät för att jag inte kunde svälja, JIPPI! Har legat i sängen och sovit och tittat på Skilda Världar hela dagen, funderar på att gå upp, ta mig ut i friska luften och handla lite sushi. Schit, är helt utslagen. Kom inte ihåg att det va såhär det kändes att vara sjuk. Ursäkta att jag är så sjukt negativ... halsen har faktiskt blivit betydligt bättre och jag håller tummarna för att jag ska slippa åka till farbror doktorn.
.
Nej, nu ska jag ta mig upp, har ju ändå tittat klart på hela Skilda Världar-boxen. Någon som är sugen på att langa hit volym 2??
.
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0