Timmiboy !!

ÄNTLIGEN fick jag också se Alvin och gänget 3 på bio. Skulle kännas tråkigt att vara tvungen att hyra den eftersom jag sett både ettan och tvåan på bio. Hahaha! Tur att man har en lillbrorsa9år som man kan skylla på... ;P Filmen var såklart fantastisk, lite jobbigt att alla barn inte kan hålla tyst eller igen munnen när de smaskar i sig diverse götta under bion bara, haha! Smällar man får ta.
.
Är de okej att jag grinade och blev på världens partymoodet när jag såg denna??
Tveksamt va...
.
Igår blev Viktor kvar här hela kvällen tills Tim och Maja kom, då gick vi ut och käkade och hade en riktig göttekväll :) Tim är kär i Viktor, har pratat om honom hela dagen (surprise) Och rusar utan förvarning in på JC när han såg att Viktor var där inne, hahah! SÖÖT!
.
<3
.
Nu ska jag vila... eller det hinner jag inte, för det är jobb som gäller ikväll. Ska ta ner Nike-fasaden. Ja menar, den har ju varit uppe i 1,5 vecka nu, dags att byta! :)
.
Somnar nog ovaggat ikväll... behöver fortfarande ta igen mig från i fredags.
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0