2011/2012 i Dalarna

Har haft en underbar helg i Djuårs hos syster. Älskar att jag kan åka dit, som omväxlig mot Stockholmslivet. Fick till och med se årets första snö igår :) Mysigt, men är glad att den inte hade kommit till Stockholm när jag kom hem. Var faktiskt lite tungt att åka hem igår. Ett bakismys och en till ledig vecka med skidåkning och annat mys hade jag verkligen inte tackat nej till. Men så kom jag tillbaka till jobbet idag, hade nästan glömt bort hur mycket jag tycker om att vara där :)

 

Här är lite bilder från helgen i Dalarna. Från min och Fannys korta, kalla men mysiga promenad till isen, spelmyset och 12-slaget.

 

<3

 


 

 

HAHAHAAHAA!! Härliga underbara Djurås-gäng, tack för den här gången. 
Hoppas vi ses snart igen :) Längtar såå till Peace & Love!!!!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0