Tristess

ÅÅÅÅ, vill vill vill inte vara sjuk mer! Har såå tråkigt. Kan varken röra mig ur sängen, tända några lampor eller läsa bok. Huvudet och ögonen sprängs! GAAAH!!
.
Mitt tidsfördriv just nu är att försöka hitta en lösning till familjens flybiljetter till Barcelona som blivit förlorade i och med Spanairs konkurs. Finns liksom inte att vi inte kommer iväg!!
.
Samtidigt lyssnar jag in mig på Gavin DeGraws två senaste album. Har liksom missat dem och det är ju alltid roligare om man kan gorma med när man går på konsert. Ska ju nämligen se honom på Annexet imorgon. Hoppas på att vara helt frisk då!! (lycka till)
.
Jag har väl stannat i Gavin-tid här ungefär.
Såg honom en gång för... 3år sen, kommer inte ihåg så mycket från den konserten så de ska bli kul att se honom igen.
.
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0