Mitt år 2011 - slutet som bara är en början

Då har vi kommit till den sista delen av år 2011, hösten! Kanske inte är jättekronologiskt här men... tycker vi börjar med en sjukt bra kväll:

 

Helgen efter den mycket fantastiska kräftskivan på Torö samlades största delen av gänget igen för att ha en galen kväll tillsammans med Axwell i Frihamnen.

 

Det var under denna sensommar/höst som jag upptäckte hur underbar min balkong är och fick lov att lära mig gilla te. Blev många mysiga kvällar med tända ljus, te och trevligt sällskap, med bland annat dessa underbaringar :)

 

2011 var inte året då Meshan och Carina gifte sig, men efter det är ett så fruktansvärt vackert foto på dem måste jag lägga upp det iaf. För det var nämligen år 2011 som de flyttade från slussen till Mariatorgets takvåning. Det betyder en tunnelbanestation närmare men måånga fler besök. Har varit så mysigt att hänga på 1c under året.

 

Blev endel festliga kvällar under hösten också.

 

Mitt i allt jobbkaos har jag och Linda för mycket Londoncravings för att vi ska kunna motstå en resa till detta år. Så under hösten hann vi med en sväng till London igen. Lika fantastiskt som i våras! Fick till och med träffa en efterlängtad Danko som jag inte sett på över 3år!!! Mycket nöje!

 

Efter mycket jobb, fest och sjuka utmaningar behövdes verkligen en tripp till landet för brasmys och svampplockning.

 

 

 

Så var det dags för en sån där magisk kväll igen, det var Maria Mena som bjöd på en intim spelning på Södra Teatern.

 

2011 var året då min mamma flyttade tillbaka till sin stad där hon är uppväxt. Kan inte beskriva hur glad jag är över att det är i den stad som jag är gift med, Stockholm. Underbart att efter 4,5år ha mamma nära igen.

 

 

 


 

 

 

Det har hänt så mycket mer, endel för privat och endel kan man bra inte ta med för då skulle jag kunna hålla på en evighet. Men ett år har iaf gått, ett sjukt händelserikt år, 2011 är ett år jag aldrig någonsin kommer kunna glömma, på många sätt.

 

Tackar och bockar alla fantastiska människor som gjort mitt år till oförglömligt på ett bra sätt istället för dåligt! <3

 

 

2011 var året då jag...
...lärde mig säga NEJ
...lärde mig festa till kl 5 spiknykter och ändå ha lika kul
...åkte på min första tjejresa utomlands
...fick mitt drömjobb
...har njutit av att vara singel
...lärde mig äta banan utan sked och ha mjölk på gröten

...jobbat arslet av mig
...blev en helt ny människa, Josephine från 2010 är snart ett minne blott!


 

Den här bilden representerar mitt år 2011:

 

Dessa låtar(texter) representerar mitt år 2011:

 


 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0