You're the Storm

Mysfika med Issi i tre timmar på Fåtöljen gör jag gärna om, fyfabian vad bra vi är :D

 

Nu har jag göttat ner mig under lurvfilten och är lite nostalgisk när jag lyssnar på The Cardigans Long Gone Before Daylight-album. Påminner mig mitt gula rum som vi målade med orangea penseldrag. Det var egentligen Fanny som lyssnade på The Cardigans, men eftersom hon är min storasyster och för att jag trodde att hon var musikalisk när jag var liten så ville jag också tycka dom var bra. Så jag superlyssnade på den här skivan och blev tillslut kär i låten: You're The Storm. Fjuuu... jag blev också cool...

 

Igår började jag, Maja och Linda vår kväll på Marie Laveau och slutade den på Kåken. En lugn och mycket trevlig kväll :) Med extremt skrattanfall mitt i Kåkens extremt jobbiga trängsel...

 

Ho's borde verkligen börja med hemkörning... (att gå 50m kan faktiskt vara lite drygt ibland) fick iaf köpa lunch fast de inte hade öppnat imorse. Nästa steg blir att flörta till mig en hemkörning! ;P

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Issi

Så jävla bra!! :)

2012-01-08 @ 00:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0