+++

Vilket slut på denna vecka!
.
Låång trerätters-middag med Roomie igår, alldeles för längesen. Måste ses oftare så man hinner gå in på detaljer. Bara för det började jag gå tillbaka och titta på gamla kvällar med roomie... man har väl inte glömt den här??:
.
JAG DÖR !
Den kvällen kommer vi väl ihåg..? På Kammakargatan.... O LORD!
.
Idag har jag haft en superbra, effektiv dag, först i flempan och sen på vårat mycket mycket mysigare kontor på söder. Måste börja hänga där mer. Och nu ska jag, vilken minut som helst, åka in till centralen för att möta upp Eva!! WEEI!! :D Så efterlängtat!
.
.
/Js

Kommentarer
Postat av: Maja

Den där bilden på dig och hunden är bara så jävla FEL! :L

2012-03-12 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0