Go for your dream and fuck the mainstream

Början på den här helgen har varit så sjukt bra. Har precis varit på gymmet för första gången på ett år, gick hur bra som helst och jag skötte mig exemplariskt, har fått ett friskdatum och jag är så sjukt peppadframtiden. Bättre än så kan de väl inte bli?
.
Då kom jag att tänka på ett uttryck jag missbrukade när jag gick i gymnasiet. "Go for your dream and fuck the mainstream" Jag älskade och levde efter det då och jag kom på att jag gör de fortfarande. Citatet kommer från en av Lisa Rinnevous tavlor som jag också älskar:
.
did you ever let go.
did you ever enjoy.
did you ever find your path.
did you ever love.
did you ever play.
did you ever become your dream.
did you ever fuck the mainstream.

did you ever have faith.
did you ever obey.
did you ever feel your fire.
did you ever believe in you.
I did!
.
När jag skulle göra min tatuering för över 4år sedan ville jag först skriva det, men ångrade mig snabbt när jag insåg att jag vill inte gå runt och ha "fuck" intatuerat hela livet, så jag hoppade det. Men nu har jag blivit lite kär i drömfångare och blivit aspepp på att tatuera in en drömfångare som får stå för de orden. Såå bra! Nu måste jag bara komma på en placering. Vill, vill, vill göra det!
.
Det kanske får bli min friskpresent till mig själv?! Bättre det än ett smycke, perfekt!!!!
.
Nu ska jag duscha och åka och säga hej till mamma. Ikväll ska Viktor bjuda på god mat och vin. Fy fabian vad man har de bra :)
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0