Veckan som varit

Vilken vecka och vilket härligt sätt den slutade på, att man kan bli så glad av att få lite gratis snabbmanikyr och fina färgglada naglar. Känner mig som en ny person, måste jag börja unna mig oftare.
.
Har liksom inte riktigt haft tid att blogga, ingen lust heller för den delen. Den lediga tid jag haft har jag bara velat sova eller göra något roligare. Har hängt mycket hos mamma. Lillsyster har varit här över sportlovet. Ooo, vad det hugger i magen varje gång jag träffar henne, fast på ett bra sätt. Det är något speciellt med Nora, tycker så otroligt mycket om henne och hon börjar bli så stor. Svårt att förklara, men jag vill bara krama henne!!
.
Igår käkade jag middag med storasyster, Jenny och Viktor. Kul att Fanny är här över helgen också. Peppad som få inför utgång imorgon, WEIII!!
.
Veckans lycka?!
Veckans goda!
Den nya prinsesstårtan Estelle, självklart har Josefin valt ut den till sin egen födelsedag ;)
Veckan häng!
Gamla Stan hos Mami
.
Även om det ändå varit en ganska bra vecka ser jag fram emot att lägga den bakom mig och hoppas på att jag överlever nästa vecka också. Tatanium! :)
.
/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0